ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

Myo ، گجتی پوشیدنی برای کنترل ابزارهای هوشمند خانگی

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

Myo نام بازوبندی است که بر روی بازو بسته می شود و با استفاده از یک بیوسنسور که پالس های الکتریکی دقیقه ای را از ماهیچه ها می گیردکار می کند. با قرار گرفتن این دستگاه بر روی بازو می توانید بصورت بی سیم کامپیوترها ولوازم دیجیتالی اطراف را تنها با حرکات ساده ای مثل حرکت مچ، ضربه زدن با انگشتان و یا مشت کردن دست کنترل کنید. Myo یک شتاب سنج، یک ژیروسکوپ و همچنین مغناطیس را دربر می گیرد.

گرچه این وسیله نمی تواند جای کیبورد یا موش را پر کند اما هنگامی که از مانیتور، میز و کامپیوترتان دور باشید ولازم باشد که دستتان آزاد باشد به شما کمک بسیاری می کند. استیفان لیک (Stephen Lake) مدیرعامل Thalmic Labs گفت که این دستگاه را به هنگام رانندگی می پوشد و می تواند به راحتی و با یک اشاره ی بازو موزیک های روی اسمارت فون اش را انتخاب می کند. این دستگاه برای بازی نیز رضایت بخش است و شما می توانید بدون کنترلر کنسول را بازی کنید و با اشاره های دست و بازو در بازی حرکت کنید.

MYO-3
وی افزود Myo با چراغ های بلوتوث نیز کار می کند تا دیوایس هایی خاص در اتاق های مختلف را کنترل کند و در حال حاضر این بازوبند در غرفه ی Logitech سی ای اس ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته شده تا نشان دهیم که چگونه می توان از آن برای کنترل هرگونه سینمای خانگی استفاده کرد.

 MYO-2

 Labs APX یکی از چهار پارتنر Myo است که سال گذشته معرفی شد. Myo از پلتفرم نرم افزار Skylight متعلق به Labs APX برای فراهم کردن ابزاری دست باز یا فری هند به جهت ارزیابی اطلاعات و عملکردها برای کاربران تلاش می کند. جفری جنکینز مدیر عامل Labs APX گفت: زبان اشاره ی مستقیم بسیار کارآمد است و ابزاری است که می توانیم از آن برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی