ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

کمپانی چینی هیدروژن، فروش نمونه‌ی شبیه به اپل‌واچ را در CES 2015 آغاز کرد

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

پس از وعده‌ی عرضه‌ی اپل‌واچ در اولین روز‌های سال ۲۰۱۵، آخرین شایعات حکایت از این دارند که اپل‌واچ در ماه مارس روانه‌ی بازار خواهد شد، اما کمپانی چینی هیدروژن فروش نسخه‌ی شبیه به اپل‌واچ را که Smart Watch نام دارد، در CES 2015 آغاز کرد.

روز‌های پایانی تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی اپل با معرفی ساعت‌هوشمند خود، اپل‌واچ اعلام کرد که این محصول را در اولین روزهای سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار خواهد کرد. صفحه‌ی نمایش اسمارت فقط در زمان روشن بودن  اطلاعات را نمایش می‌دهد و بسیاری از آیکون‌های طراحی شده برای آن یک تلاش ناشیانه برای الگوبرداری از رابط کاربری اپل‌واچ است. این ساعت‌هوشمند را می‌توان با پرداخت ۲۷ دلار خرید. جفت کردن این ساعت‌هوشمند مستلزم چندین بار تلاش است، اما پس از متصل شدن می‌توان از آن برای انجام مکالمات صوتی و پخش موسیقی استفاده کرد. ضمنا زمانی که یک تماس تلفنی با گوشی‌هوشمند برقرار شود، اسمارت شروع به لرزش می‌کند.

از جمله‌ی قابلیت‌های این ساعت‌هوشمندِ ۲۷ دلاری می‌توان به گام‌شمار، زنگ قابل کوک، کورنومتر و قابلیتی با نام دزدگیر اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد قابلیت دزدگیر زمانی فعال می‌شود که ساعت درهنگام اتصال به گوشی از دامنه‌ی بلوتوث خارج شود.

اسمارت واچ قادر است اعلانیه‌های اپلیکیشن‌هایی چون وی‌چت را نیز دریافت کند، اما برای فعال کردن این ویژگی باید API مخصوص را دانلود کرد که به‌نظر می‌رسد برای استفاده از آن آیفون جیلبریک شده باشد. این ساعت‌هوشمند از طریق کابل USB استفاده می‌کند و بنابر ادعای هیدروژن می‌توان با یک بار شارژ ۱۸۰ ساعت از این ساعت‌هوشمند استفاده کرد.

هیدروژن اعلام کرده که این ساعت‌هوشمند را در چین و ایالات متحده‌ی آمریکا روانه‌ی بازار خواهد کرد. اپل با مشکلات زیادی در زمینه‌ی کپی‌برداری و زیر پاگذاشتن قوانین کپی‌رایت در چین روبرو است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی