ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

رونمایی لنوو از دستبند سلامتی Vibe Band با صفحه نمایش E-ink در نمایشگاه CES 2015

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

لنوو چندی پیش در نمایشگاه CES 2015 از دستبند سلامتی Vibe Band با صفحه‌نمایش E-ink و عمر بالای باتری رونمایی کرد.

دستبند هوشمند سلامتی، چند وقتی است که راه خود را به زندگی ما باز کرده است، در همین رابطه چندی پیش شاهد عرضه دستبند سلامتی مایکروسافت بند توسط ردموندی ها بود، اما این بار نوبت به لنوو رسیده تا با عرضه Vibe Band، شانس خود را امتحان کند.

Vibe Band قابلیت‌های بیشتری را نسبت به ساعت‌های هوشمند موجود در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به  شمارش تعداد قدم‌ها فرد، کالری‌های سوخته شده، مسافت طی شده، سنجش کیفیت خواب و نمایش آخرین اطلاع‌رسانی‌های گوشی هوشمند متصل شده اشاره کرد. با این دستبند حتی می‌توانید اقدام به ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی همچون، فیس‌بوک، تویتر، وی چت و… تا ۱۵۰ کلمه کنید.

طبق گفته شرکت سازنده، Vibe Band قابلیت همگام‌سازی با دستگاه‌های اندرویدی و آیفون را داراست. این محصول با وزن حدود ۳۰ گرم قرار است در رنگ‌های مختلفی ازجمله مشکی، طلایی و سفید از اواخر ماه آینده با قیمت ۸۹ دلار در بازار قابل‌خرید باشد.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این دستبند می توانید تماشا کنید .


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی