ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

وقتی که ابزارهای پوشیدنی بیاید اوضاع زندگی از این که هست بهتر می شود. نمایشگاه بین المللی لاس وگاس CES 2015  در این هفته افتتاح می شود. تولید کنندگان ابزارهای الکترونیکی از تمام جهان در این نمایشگاه حضور دارند. و درباره تولیداتشان اطلاعاتی را به مشتریان می دهند یا محصول جدیدشان را رونمایی می کنند.

ابزارهای پوشیدنی بدون شک یک تکنولوژی جدید محسوب می شوند. محققان موسسه IDC پیش بینی کرده اند که تا سال 2018 صدو دوازده میلیون ابزار پوشیدنی در جهان وجود داشته باشد. بیش از پنج برابر سال 2014. طبق گفته این موسسه حتی اسمارت واچ اپل هم جز یکی از اینهاست. 

عینک های هوشمند، ابزارهای واقعیت مجازی تقریبا چیزهایی بودند که تخیلیات ما بودند ولی اکنون وجود دارند.


گام بعدی چیست ؟

امسال مشخص می شود که چه شرکت هایی در بازار ابزارهای پوشیدنی شرکت نمی کنند. شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ ،موتورولا و اینتل احتمال دارد برای رقابت با اپل واچ محصولاتی را تولید کنند. و شرکت های دیگر مانند آدیداس و شرکت های تولیدکننده ابزارهای ورزشی نیز شاید در این نمایشگاه خودی نشان دهند.

اما بحث اصلی درباره این نمایشگاه این سوال فلسفی است که: آیا مشتریان خریدار این ابزارهای پوشیدنی هستند؟یا دوست دارند که کفششان و لباسشان و عینکشان و .. هوشمند باشد؟

شرکت ها محصولاتشان را تولید می کنند ولی این هنوز سوال است که آیا مشتریان خریدار اینها هستند؟



مبنع


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی