ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اجرای ویندوز 95 بر روی ساعت هوشمند سامسونگ

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

شاید استفاده از ویندوز ۹۵ روی یک ساعت‌هوشمند از جمله‌ی مواردی باشد که هیچ علاقمند به فناوری انتظار دیدن آن را ندارد، اما انتشار ویدئویی نشان از موفقیت هکرها برای نصب ویندوز ۹۵ روی یک دستگاه ساعت‌هوشمند گیر لایو سامسونگ دارد. با زومیت همراه باشید.

ویندوز 95 روی سامسونگ واچ

گیر لایو سامسونگ ساعت هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ویر است که از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۶ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰، ۵۲۳ مگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث نسخه‌ی ۴ بهره می‌برد.

با توجه به اینکه ویندوز ۹۵ برای کار روی پردازنده‌های x86 توسعه یافته، از این‌رو استفاده از این سیستم‌عامل روی گیرلایو سامسونگ مستلزم بکارگیری aDosBox‌ است، چراکه این ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید ویر بوده و پردازنده‌ای با معماری ARM را در قلب خود جای داده است. با استفاده از aDosBox که یک اپلیکیشن اندرویدی است، می‌توان وجود پردازنده‌های x86 را شبیه‌سازی کرد که نتیجه اجرای موفقیت‌آمیز ویندوز ۹۵ روی این ساعت‌هوشمند است.


منبع


  • اخبار ساعت های هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی